De azért a fejlesztõk se egyszerûek. A hivatalos fórumon külön topikot nyitnak minden egyes fagyás/restart után, mintha nem venné észre a mezei teszter, hogy bazze nem megy a dolog.
Amúgy ha sokáig újat mutatni tudó játékot akartak csinálni, hát nemtom... Az én ízlésemhez sajna rohadt lassú és pepecselõs ez a game, alig fejlõdik vmit az ember, alig lehet pénzt csinálni, mindenki fát vág, vagy követ tör, ha már megunta, hogy leggyengébb monszta is megfingatja, vagy ha épp nyerésre állna odarohan még öt kis dög, nehogy lootolni lehessen.
Vagy a másik: kezdésnél kiválasztom az induló várost, persze csak így név alapján, mert semmi info nincs, hogy ott mit lehet csinálni, mindegy. Szal a tutorialban botvívást veszek fel, nem akarván beállni a kardos-pajzsos szigorú arcú tömegbe, erre kiderül, hogy a városban nincs is botvívó tanár. Ha azt akarok tanulni irány egy másik város, laza fél óra séta izom szörnyek között, talán a lag segít, és nem támadnak meg. És ezt eljátszani oda-vissza amint összejön a pénz tovább tanulni, mivel a másik város környékén abszolút nem tud a kis karakter érvényesülni. Még jó hogy nem nekromanta kislányt csináltam, olyan tanár ugyanis még abban másik városban sincs:))
Szóval asszem inkább kivárom a pénteki GW tesztet.