Valószínûleg rátapintottál a lényegre, a gyártók elsõsorban reklámozni akarnak és másodsorban versenyezni. Ha nem tudják reklámozni a legpopulárisabb termékeiket, akkor be se jönnek a sportba, ezzel kínlódik a rali is már jóideje. Bár ha belegondolsz, tulajdonképpen a mai SEAT-ok sem kifejezetten idevalóak (lásd rajtok például), mégis ezeket nyomják, mert ez van, ezt kell eladni/reklámozni. Ez egyfelõl rossz, mert hátrányból indulnak, másfelöl jó, mert kénytelenek fejleszteni, hogy minden tekintetben utolérjék a sokkal elõnyösebb konstrukciójú BMW-ket, és ahogy így elnézem egy év alatt rengeteget fejlõdtek, ezt pont úgy lehet lemérni, hogy a németeket és a spanyolokat is a tavalyi alfákhoz mérem, szal nagyon látszik, hogy az olaszok leálltak a fejlesztésekkel, a spanyolok viszont rengeteget fejlõdtek, le a kalappal!