Segítséget szeretnék kérni a következõ problémából kifolyólag:
A munkahelyemen egy smart card-ról beolvasott tanúsítvánnyal szeretném digitálisan aláírni a kimenõ leveleket. A gyártó (netlock.hu) oldaláról letöltött instrukciók alapján beállítottam a kártyaolvasó eszközt és a Thunderbird tanúsítványkezelõjébe importálta is a tanúsítványt, és az Eszközök>Postafiók beállítása menüben található Biztonság szekcióban kiválasztom a tanúsítvány, amivel aláírni akarok ami nem jelenik meg a kiválasztás gomb elõtti textboxban, viszont hibát nem ír. Ha pedig egy levelet próbálok meg elküldeni digitálisan aláírva, azt írja hogy nics tanúsítvány kiválasztva vagy már lejárt. Pedig egy érvényes van rajta.
A kísérlet kedvéért az Outlookban kipróbáltam ugyanezt és mûködött. Mi lehet a probléma?