Egy évvel a PS2 verzió megjelenése után, idén februárban debütál a francia Babylon által hegesztett RPM Tuning PC-s változata. Az RPM Tuning az NFSU és a Midnight Club izgalmas keveréke: a fejlesztõk Los Angelesbõl ragadtak ki egy ötven négyzetkilométernyi darabot, és modellezték le a játék számára. Az RPM Tuning a vad száguldozáson kívül - hûen a címéhez - leginkább a vaskos tuning-lehetõségeiben mutatja meg az izmait: a fejlesztõk állítása szerint közel másfél milliónyi (!) vizuális-tuning variáció, és 200 ezer teljesítmény-tuning lehetõség áll majd rendelkezésünkre - utóbbi természetesen az autók irányíthatóságát / viselkedését is jelentõsen befolyásolja. Mivel nagy rakat (értsd: több száz) screenshotot és artworkot kaptunk a fejlesztõktõl, több részletben közöljük õket: ma néhány csinos ingame shotot pakolunk fel a galériába, holnap a játék sztori-módjának karaktereit mutatjuk be, szombaton pedig az autókra vetünk egy közelebbi pillantást. Az RPM Tuning kis hazánkban (szintén) februárban debütál, az EVM sorozat részeként, azaz roppant jutányos áron.