Azt mondod marketing, és eladhatóbb lesz a film, persze tudom én is, hogy ezért csinálják. Több pénzt tudnak bezsebelni, de ehhez nem elég csupán egy cím, és összecsapott munka. Hiszen tényleg vannak elvárások ha a filmet már megelõzte 1 játék, a közönség, a kereslet elvárása. Ha a kínálat nem felel meg nekünk akkor kershet rajta sok lóvét de találni nem fog.
Az a lényeg az egészbe, fizettek nem tudom mennyit, hogy meglegyen a jog a téma feldolgozására, de hol fog ez megtérülni+film egyéb költségei ha nem felel meg a cím támasztotta elvárásoknak.
Az is igaz, hogy a moziközönség legjava a cím hallatán fog érdeklõdni és elmenni a moziba talán még keresnek is rajta, de az emberek sem agyatlan zombik, hanem társas lények, tehát érintkeznek beszélgetnek, kritikákat írnak. A film okozta csalódások sok emberhez eljutnak, a DVD és videoeladások még kevesebbet fognak hozni a konyhára, van ahova el sem jut a film mert már megjelenése elõtt B-kategorizálják.
Kicsit több idõráfordítással, mert pénz nem is kell, tudnának jobb ilyen filmeket is csinálni, Csak idõ kell amíg megfelelõ embereket találnak. Pl. van két író, tegyük fel mindkettõ ugyanannyit kér a munkáért, egyikük tehetséges a másik nem annyira.
Kicsit több idõ = a fogyasztó ki van elégítve = még több fogyasztó = még több pénz = hawaii.