Nem hiszem, hogy félre fordítás lenne. Kb olyan ez is mint amikor az "úr" a hatodik napon megteremtette az embert, rögtön 60 millió évvel a dinoszauruszok kihalása után. :)
Egészen elképesztõ állítások vannak abban a mesekönyvben.
És akkor csak egy kérdést hadd tegyek fel:
Szerintetek miféle igazságosság van abban, ha a bûnösök bûnéért egy bûntelen szenved?
Soha nem jutott még eszetekbe, hogy mennyire igazságtalan az a világ, amelyben a bûnösök feloldozásáért a valaha élt egyetlen bûntelent áldozzák fel?! Tudod egy igazságos világban nem kérnek és nem is fogadnak el bûntelen áldozatot a bûnösök bûneinek feloldozásáért, hogy miért?
Mert az égbekiáltó igazságtalanság!
Egy igazságos világban mindenki a saját bûnéért felel. Miért? Mert az úgy igazságos, ha a bûn elkövetõje felel a saját bûnéért. A valóság az, hogy aki pedig elfogadja, hogy a bûntelen keresztáldozatával és embertelen szenvedésével a bûnösök bûnét meg lehet váltani, az a bibliai értelemben vett Barabást kiáltó ...
Barabás rabló volt és gyilkos, és mivel a hívõk Barabás bûneit oldozzák fel isten bûntelen fiának szenvedésével, így hát nem is maradt más ezeknek a Barabást kiáltó hívõknek, minthogy rablók és gyilkosok vannak a fejük felett.
Ha létezne olyan, hogy Isten, egészen biztos, hogy soha nem áldozna fel egy bûntelent (pláne nem a fiát) rablógyilkosok és egyéb bûnök feloldozásáért, egy igaz isten világában a bûnösöknek kellene felelniük a bûneikért s nem pedig egy bûntelennek.