Ne haragudj, de ezt, hogy "Ha a COH2 is ilyen szar rendszerrel lesz felszerelve, akkor hatalmas csalódás lesz." nem értem. Miért szar a rendszere?
A helyzet az, hogy a játék régi a játékosok profik.
Te biztos nem ülsz ott minden nap 2-3 órát (ahogy én sem!!!). Így esélyed sem lesz profiként játszani.
"Sajnos" a játék kidolgozása és a játékban elõforduló lehetõségek tárháza hatalmas!!!
Értem ezalatt, nem mindegy, hogy melyik pályán játszol.
Az egyik ennek a másik annak a frakciónak kedvez.
Nem mindegy, hogy melyik pályán milyen startégiát választasz!
Arról nem is beszélek, hogy a pályán mindenre figyelni kell!!! Lezárod-e az átjárókat szögesdróttal, hogy lassítsd az ellenfelet!
Vagy aknázol-e? Vagy elfelejtettél aknát lerakni...
Hogy jó doktrinát választottál-e? Vagy elkapkodtad a választást.
Hogy mennyire játszol összhangban a társaddal.
Hogy jelöltetek-e ki visszavonulási pontot a pályán ahol ha akár a Te, vagy akár az Õ harckocsijai/emberei sebesültek mindíg legyen ott mérnök akit neki állítotok azonnal javítani... Vagy egy elõretolt HQ ahonnan azonnal lehessen embert pótolni (erre jó még a Halftrack is!), így nem kell mindíg visszarohanni a fõHQ-hoz ami nagyon nagy távolság!
Jó tudni (ha nem olvasol utána a CoH Fansite-n, akkor majd lassan rájössz magadtól, hogy a fegyverek valós beállításuak és az amcsi és a német fegyverek más hatótávolságúak és erejüek.) hogy melyik fegyver milyen pontossággal és milyen messze lõ. Valamelyikkel távolról érdemes, valamelyikkel közelrõl érdemes támadni!
Nagyon sok apró dologra figyelni kell, amit szinte felsorolni is lehetetlen!
Összefoglalva... ugyan azon a pályán egymás után lejátszott két meccs sosem lesz ugyan olyan! Valami mindig változik!
Ui.: Én egyszer kétszer játszottam a Starcraft-al Multit. Lealázatk. Na! Abban vannak csak vér profik igazán :D!