Konkrétan mindenki csak találgatott az élő közvetítés alatt nem csak ök, de a "híresebb" külföldiek is. mert nem mondta előre senki, hogy igy szabályozzák a magasságot, hogy egyenként leállítják a hajtóműveket. Annak fényében, hogy szabályozható a tolóeröjük, ezért számított arra mindenki, hogy mind a 3 végig működik majd a felfelé ágon.
Viszont azt már régen is lehetett tudni, hogy a szárnak aktív vezérlésűek. ez többször volt már említve, hogy ezért szereltek bele Tesla motort , mert nem hidraulikus hanem elektromos vezérlésű minden.
És pont azért mozgathatók, hogy a pontos pozíciót és helyet el tudják vele érni. . nem volt semmi gond sem a merevségükkel.
Számomra ami furcsa, az a kondenzációs gázok kiáramlása és annak mennyisége .
Felszállás elött még érthető, mert nincs felhasználás, de a repülés alatt elvileg sztem nem kellene ennyit kiereszteni, meg murán leáll a hajtómű, mivel egy közös tartályból táplálják mind a 3at .
Meg az is furcsa számomra, hogy mindegyik gáz gyúlékony akkor hogy hogy nem kapott lángra miután a lángcsóvába is belement.