nem is kell azt követni, de vannak különbözö részek és fejezetek amik prioritást élveznének .
Tehát az fontosabb, hogy kideritsék, hogy minden ugy muködik e ahogy kell a repülés során , és az fontosabb lenne, mint, hogy egy kisérletezés miatt folyamatosan felrobban a rakéta,mert nem tud megállni a lábán.
Amikor már többször sikerül leszállni és tudják, hogy mekkora a leszállo sebesség és mekkora terhelést kap aláb ahhoz már lehet viszonyitani a láb tervezésével és tesztelésére.
Ez olyan mintha csinálnál egy modell repülöt és felszállsz vele tesztelni a vezérlését, de hurkapálcábol csinálsz kereket és mindig összetörik leszállásnál ezáltal a gép is megsemmisul, ujrat kell épitened, az elözö adatokbol, meg azt olvasod ki, hogy balra huz, ezért a következő repülésnél egy kicsit jobbra trimmelve repteted, és most is ballra huz,de megint összetörik leszálláskor. és nem tudod, hogy a kapott adatok amiatt jelzik ezt mert valami rossz a rendszerben vagy az épitéskor megváltozott a gép viselkedése is,mert nem tudták kétszer ugyan azzal a géppel repülni, hogy kiszürd ezt a hibát.
A raptorokat meg miért ne lehetett volna egy sikeres leszállás után is ujrahasznositani, még ha azok nem is ugy müködtek ahogy kell? a kocsibol se kukázod a motort ha kifogy abenzn, vagy az AC nem nyomja az uzát a motorba.
Meg pont ezért lenne hasznos, ha megmaradna a rakéta, mert még egy raptort sem sikerült megvizsgálni, 4 perc folyamtos uzem után , hogy hol a gyenge pontja.