Pár napja már úgy volt, hogy a ship20 az mégsem fog repülni, megy a displayre, a booster 4 meg kuka. Most épp a booster 6 és a ship 24 a jelölt az orbit-tesztre, ráadásul már a raptor2-motorokkal. De hogy hol és mikor az kérdőjeles az említett FAA engedély miatt.
A másik részre: el tudok képzelni olyan útitervet, hogy ha a majd elkészülő floridai indítóálláson bizonyítani tudják a rendszer életképességét és biztonságosságát, akkor már nem lesz akadálya az engedélyeknek texasban sem. A floridai platformot úgyis meg kellett volna építeni előbb-utóbb, most ezzel csak előbbre hozták az építést. A lényeg, hogy egyik építkezés nem zárja ki a másikat, sőt, simán lehet hogy az előre lefektetett tervet követik. Persze mindez csak ilyen okoskodás a kerítésen kívülről. Tulajdonképpen a témával foglalkozó bloggerek is abból próbálnak következtetni, ami kívülről látszik.