"Semmiféle verseny nincs ha játszani akarsz veszed akár a 27. féle kütyüt is. "
Ne nevettesd már ki magad. Alapvető hiányosságaid vannak makroökonómiából. Mi az, hogy nincs verseny? Hogy a viharba ne lenne? A vállalatok a véges számú vásárlókért versenyeznek a piacon. Ha egy vásárló nem nálad költi el a pénzét, az neked duplán veszteség: egyrészt a te zsebedből veszi ki a bevételt, másrészt más (versenytárs) zsebébe teszi be.
Én értem, hogy Don Mattrick 2012-es csodálatos E3-as performance miatt kénytelen volt a MS a kommunikációján gyökeresen változtatni, és ez a komplett előző generációjába került, de azért ne hagyjátok már a szart a torkotokon leönteni és még bólogattok is hozzá!!! Gondolkodjatok egy kicsit inkább.
Az 1 dolláros (300 forintos) GP-vel a fél világ trükközik, abból alig ha lesz az MS-nek olyan bevétele, ami akkor lenne, ha 10-15 milliós eladásokat produkálna a 60-70 dolláros exkluzívjaival. Elhiszem, hogy ez sokakanak vonzó, és nem is állítom, hogy a GP rossz dolog, nekem is van, de az a minőségi játékok iránti igényemnek csak egy nagyon kis szeletét szolgálja ki (mondjuk kb. 15%).
Az MS saját magából csinálj hülyét a kommunikációjával. Tény és való, hogy a gémerek jelentős hányada, döntő többsége kőbunkó, akik mindent elhisznek, amit olvasnak, hallanak, mert önálló gondolkodásra képtelenek, de azért sokan átlátnak ám ezen a szitán.
Semeddig nem tartana az MS-nek úgy kommunikálnia, hogy eladtunk ennyi konzolt, a GPU felhasználók száma ennyi, az online havi játékosbázis ennyi volt. Ez nem lenne kicsit sem ördögtől való. És az ilyen kommunikáció mellett még nyugodtan csinálhatná a megváltozott stratégiáját, és mehetne tovább a saját útján.
Tegyétek már fel a kérdést magatoknak, vajon miért nem teszi?
Nem mellesleg az XSX a világtörténelem első és egyetlen konzolja, ami launch cím nélkül jelent meg....