Általános alaptalan szélsőségként nézve igen, részleteiben nem feltétlen. Bizonyos remekül megtervezett - nem felsőkategóriás - francia autóknál pl. egy izzócseréhez le kell szerelni az első kerekeket, mert a qrva kerékjáratba tették az izzócseréhez szükséges alagutat...rendben hogy a gyártónak jó pénz a szervizelés, de egy Rózsaszín Pittbull album címének részlete jut eszembe az ilyen hozzáállásról: 'Ne legyél már g3nyó'...egy akárhanyas VW Golf-nál mondjuk az ilyesféle agymenés kizárt, ugyanúgy megoldható a motortérből az izzócsere pofonegyszerűen, mint több évtizeddel ezelőtt, nem b4sznak ki a vevőikkel...és ez még csak egy sztori a sok közül. Ettől függetlenül persze hogy nem értemezhető, hogy bizonyos országhoz köthető márka alapvetően egy rakász sz4r, de némelyik hozzáállása konvergál felé... :)