Ő hát én nem állítottam el az ezüstös anyagot ha arra gondolsz . Én csak alulra tettem be egy üveget ami mögé egy point lámpát raktam hogy kéken világítson bár a kék az üveg színe és a lámpa sárga.
Lehet hogy véletlenül belenyúltam volna a glossy roughness é be de én nem látok változást ,azzal tudod a tükör durvaságát beállítan ha azt akarod hogy inkább síma tükör legyen mint durva.
A renderelési időt nem is inkább az határozza meg hogy mennyire tükröződik valami hanem egyszer az anyagod beállításainál mit állítottál be pl multiple imprtance kevesebb zaj de több idő és a másik befojásoló az a master beállításokban a tükröződések száma (sample) .Ugye ha direkd light ra rakod akkor alapból lebutítja ,én azt mondanám hogy az alá már nem érdemes menni.
A zajt azzal csökkented ha nullához közeli de nem nulla clamp direkt és indirekt értékeket adsz meg de így sötét és béna lesz a kép . És nem kapcsolod be a reflectiv ,refraktiv caustic ot , növeled a filter glossyt . Vagy minden fényforrásnak kipipálod a multiple imprtancet .
Nálam azért nem annyira zajos mert az első képen kívül a többi eleve 3000samples és 20 clamp direct ,indirect volt megadva igaz a multiple importanceket kikapcsoltam. Egyébként ha minden teljesítményt hozzáadok akkor 10 000samples nél kezd el kitisztulni a kép bár az már nagyon foto minőségű akar lenni.