Két féle képen. Vagy egyesével odahúzgálod . Vagyis ha még nincs kiuvézve az egész test akkor mindnt kijelölsz A és U simán unwrap .
Ezután face módban kiválasztasz egy csavarfejet és az UV képernyőn sárgán megjelenik ez a fej ,itt is face módban dolgozol .Jobb egérgombbal megfogod vagy G vel és oda mozgatod ahova akarod . Ezt kell megismételned 25 ször.
Másik . Csinálsz ennek az objektumnak még egy UV mapot a data képernyőn és kiválasztod ,egyesével ki uv zod simán a 25 fejet ami így ennek az UV mapnak betöltött háttérkép oldalarányának megfeleően fogja azt kitölteni tehát ha üresen hagyod akkor négyzet és az jó neked feltéve hogy szimmetrikus a csavarfejed ,ha nem akkor előbb szerkessz ki egy megfelelő arányú csavarfej háttérképet és utána kezdj el uv z ni . Mivel itt pont azzal nyersz időt hogy nem kell 25x elmozgatnod az uv ket hanem úgy hagyod abban az ablakban.
Ha így csinálod akkor a node editorban az anyagod textúra nodját duplázd meg ctr D és kérj még be shift A val egy-egy UV koordinátát és az egyikbe az első UV mapot ,a másikba a csavarfejek UV mapját tegyed utána kérj egy MixRGB t majd a Shader előtt mixeld össze de ne mixel hanem ADD al (lehet hogy számít az alul felül bekötés tehát a csavarnak kell felül lennie logikusan bár nem tudom hogy számít e majd látod).