Jah hát ott tényleg nem annyira érzékeny a samplere. Viszont 16 samplevel cyclesban biztosan rizsát kapsz :D Szóval nézzünk egy példát:
Egyik videóból kaptam ki. Gondolom nem kell bemutatni mi van balról és mi jobbról, de már most látszik hogy az eeveenél az a szék láb soha nem lesz jó, felkapta a samplet tényleg nem segített. A fény mennyivel élesebb a jobb oldalon, vagy pl a lámpa alján a tükröződés már most látszik hogy szebb cyclesban, Képkeret tükröződés elég fura jobbról, a váza pl tök jól néz ki csak az árnyékok nem az igaziak, de magát a material nagyon jó jobbról. Mint ahogy az asztal meg a könyvek is egész emberesek. A falon nagyon látszik hogy mesterkélt, meg a padlón is mintha jobban látszanának a mélyedések balról pedig még nagyon zajos. Szóval work in progress fotókhoz, meg material beállításokhoz tökéletes lesz az eevee, sokkal jobb mint a mostani material view pl, de ilyen kis hibák sok helyen már nem mennek el. Szóval marad a cycles 4000 sample meg denoiser :D Főleg ha a compositert is kell használni nem tudom eevee-hez implementálják-e egyáltalán mert láttam lehet rá effekteket dobni, de mégsem compositer szinten. Szóval szerintem ezen okoknál fogva reklámozzák úgy mint egy új viewportot és nem úgy mint új render enginet.