Sehol nem a refképet ellenörzöm, hanem a modellt a refképhez képest., de mivel a 3 nézetet egyszerre látom és a készülö modell már térben helyezkedik el, igy egyszerre átlátom az egészet, hogy hol kell modositani vagy, hogyan változik . és szabadon tudom forgatni , hogy a legjobb szögböl tudjam ellenörizni.
és ugyan ugy használható az orto nézetek is, de csak background használatával nincs másik lehetöség.
Mert ugy csak mondjuk az oldalnézetet látod és az X Y tengelyen tudsz változtatni, aztán mikor nézetet váltasz a felülnézetre ott meg egysikba lesznek a z tengelyen a vertexek olyankor hogy találod meg melyik volt az amit elötte mdositani akartál ?
Ha perspektivikus nézetben meg látod minden irányt.
Hát én meg olyat nem láttam gyakran aki csak a background képet használta, minden setupnál legyen az 3ds max, maya vagy blender, mindenhol egy planere szokták tenni a képet textura ként és ott állitják be a megfelelö nézeteket.