Kérlek linkelj már be valami videót aki így csinálja a modellezést mert teljesen ellentmondásos amiket írsz. Eleve nem láthatsz egyszerre 3 egymásra merőleges sík képet . Mindig a kép elé kell forgatni a kamerát hogy az vetületet képezzen. Ezt csinálja a program background funkciója a dobókocka mind a 6 lapján NUM (5) 1 3 7 Ctrl1 Ctrl2 Ctrl3 front right top back left bottom. Ennyi képpel egy szabályos gömb összes vertexeit elhelyezheted a térben anélkül hogy egy pillanatig is perspektíva nézetben tologattad volna a kamerát hogy merre kell még igazítani. 6 Képet meshként nem is tudsz úgy elhelyezni hogy ne takarja ki a műved minden pontját hiszen ezzel bedobozoltad azt amit csinálsz .
A takarásban lévő vertexeket egy olyan nézetben jelölöd ki ahol nincsenek takarásban utána váltasz tengelyt és mozgatod a kívánt síkon a helyére. Ha egy vertex mind a 6 irányból takarásban van akkor tényleg el kell forgatni a nézetet de ortoban is lehet forgatni 4 6 8 2 balra jobbra föl le. De ha valami olyan bonyolult hogy 6 irányból takarásban van azt a testet külön szokás lemodellezni és utána berakni a helyére mivel ez valaminek a belsejében lesz.
Jó lenne ha leírnád mit akarsz modellezni mert lehet tudnék adni trükköket hogy gyorsan kész legyen.