2.61 Mirrort meg az undo-t kérdezted. Mirror használata arra pl, hogy szimmetrikus tárgyaknak az egyik oldalát alakítjuk és a másik is ugyanúgy változik: páéda kedvéért 1 alap kockát edit modeban 1x subdivide-oljuk (bal oldali panel ha nincs nyitva "T" betû). Letöröljük a felét úgí, hogy a jobb oldali pontjait (9db) kitöröljük ezután marad fél kockánk. Jobb oldali részen kiválasztjuk a "object modifiers"-t (kis villáskulcs jel) azon a menüsoron helyezkedik el mint a material, texture, stb. Ezután add modifier--> mirror alapból lehet semmi sem látszik ez azért van mert nem jó tengely felé tükrözõdik de ezt az axis alatt átállítjuk esetembe Y legyen bepipálva és kb. ennyi.
Undo: CTRL+Z
Redo: Shift+CTRL+Z
Azt pedig, hogy mennyi lépést tudsz visszavonni a File-> User preferencies->felül editing fül-> bal alúl steps