szoval ez egy zip file, amit ki kell csomagolni,
s a kicsomagolt mappaban ket kulon mappa lesz.
az egyik egy textures, a masik egy sequence
nevu. ertelem szeruen, ha pltexturat csinalsz egy
karakterhez, akkor a textures mappabol loadolj be plugint.
ez ugy tortenik, hogy evickelj el a blenderben az anyagszerkesztobe.
sajna nem tudom fejbol elmondani, melyik gyorsbill hozza elo, ugyanis nincs ezen a gepen blender feltelepitve, s nem tudom ratenni.
egy kis piros gomb alaku ikonja van a blender majdnem legalso reszen.
ha rakattintasz, legalul egy uj panelek jonnek elo. ha szerencsed van,
a blender automatan hozzaad egy anyagtipust a kockahoz, ami
a blender inditasakor a kepernyo kellos kozepen van. ha nincs anyag, katt
az add new gombra.
a piros gombos anyagtipus mellett van egy textures gomb balra. ha az egergombbal
par masodpercre megallsz a gombok fellett, kiirja a nevuket. szoval katt ide
a textures gombra, s ujabb latszolag ures panel jon elo.
itt talasz 10 db egymas alatt elhelyezkedo ures gombot, kattints a legfolsore.
asszem itt tudsz texturat adni az anyaghoz. jobbra tole megjelenik, hogy
milyen tipusu proceduralis texturat akarsz hasznalni. van egy-ket
beepitett, pl wood(fa), marble(marvany).
nekunk a plugin feliratu kell. katt arra.
font eltunik a kepernyo, s megjelenik egy browser.
keresd ki a plugint, amit hasznalni akarsz, s katt ra.
ha sikerul betolteni, balra megjelenik a plugin iranyit gombjai
sok sikert.