Köszönöm, gondolom lehetne játékot készíteni. Idáig még nem tanulmányoztam a piton sciptet. Viszont az új blenderrel egyetlen gondom akad. az hogy ha besokal akkor hibaüzenettel kilép, míg a régebbiek pl a 2.62 simán kidobja a hibaüzenetet, de még elmenthetõ az aktuális helyzet és utána ha visszalép az ember akkor folytathatja ott ahol szeretné. Nos most a 2.64 el tolom és hát sajnos itt hozzá kellett szoknom ahhoz hogy nem menthetek úgyhogy maradok a 2.63 nél vagy minden renderelés elõtt mentek mert ezt meg kell szokni. Jó ötletnek tartom a biliárdos játékot. Ha játék, akkor ott még több kompromisszumra van szükség mert meg kell csinálni maga a kidolgozott elemet, majd lerenderelni a megfelelõ nézetben és kimenteni textúrának majd késõbb meg az annak megfelelõ elemnél visszakell venni a renderelésnél megadott subdivision surface-t majd rák el uv mappolni igen azt hiszem jól írtam. Én így tennék.