Tapasztalatom, hogy az általam felvetett problémákat ellenbizonyítás hiányában a folyamatos zavarás módszerével próbálja egy-két emberke "megakasztani", itt és más fórumokon! Legérzékenyebb témák, amire rendületlen intenzitással "tevékenykednek" a "Templomosok kozmikus kincse", na meg a Jézust ill. Krisztust érintö megállapításaim! A középkorban egyszerübb volt a helyzet, mert a kínzás, a máglya meggyözö erejü volt minden "eltévedt", kíváncsiskodó, vagy más véleményt hírdetö "báránykával" szemben! De a történelem folyamán igyekeztek sokan kilépni a birkák nyájából! Volt aki azért "bünhödött" mert gömbölyünek merte Földünket titulálni, na meg sorolhatnám különbözö okokat.
A vallások és a tudomány kibékíthetelen kapcsolatban állnak egymással, hisz a tudomány se az alapjaikat, az asztrológiát, se pedig a hívök hiszékenységére bazírozó alaptéziseket nem ismeri el!
Két ilyen hipotézis a feltámadás és a Jézus a Krisztus! A kereszény vallások ezeken nyugszanak, ha ez bizonyítottan meginog, meginog azonnal a felépítmény is!
--Krisztus "feltámadása" egy kozmikus misztérium része, a kereszt (az 1999.08.11.-i típusú!) periódikus "visszatérése"!!!
Ez a "periódikus keresztvisszatérés" semmi alapot nem biztosít a mi személyünk "feltámadására"! A testi halállal a lelkünk is megszünik egzisztálni! Más kérdés a szellem inkarnációja, de az se történik tökéletesen, csak közelítöleg azonos a korábbival!!!
A kereszt a jó halálát, és a negatív szellem feltámadását jelenti!
Ennek ellenére a hívö tömegek be nem váltható túlvilági igéretekkel vannak traktálva. A feltámadás az 1999.08.11.i Napfogyatkozással hatásfokozott kozmikus keresztre alapózódik, ami már idestova hat éve történt!
http://www.geocities.com/reflap/julius22.html
Reformátusok Lapja
2001. Július 22.
XLV. évf. 29.
A jövõt biztosító Jézus
Krisztus feltámadása az alapja annak, hogy hisszük, mi is feltámadunk.(???) --
--Jézus és Krisztus két független szellemi "kiindulópont"! Az egyik a kozmikus jót (Yin), a másik a rosszat(Yang) képviseli! Így lett a dualista "bipólus" egy személybe Jézus Krisztusba rejtve.
http://www.hanprog.hu/roma/ntb-doc.html
A kereszténység és a vallások
A Nemzetközi Teológiai Bizottság dokumentuma
77. A húsvéti misztérium ünneplése (leiturgia) által az egyház betölti papi szolgálata küldetését, képviselve az egész emberiséget. Isten akarata szerint minden emberre kiárad ennek hatása, jelenvalóvá teszi Krisztust, aki "bûnné lett" értünk (2Kor 5,21), és aki helyettünk "a fán függött" (Gal 3,13), hogy bûneinktõl megszabadítson (LG 10).
Egy ember nem ugyan az, mint a halála pillanatában megszületendö másik személy!!! Ez a hibás magyarázat szintén az elöbb említett kozmikus misztériumra épül!
Kutatásaim alapján meggyözödésem, hogy Jézus nem azonos Krisztussal!
Azaz Jézus-Krisztus nem azonos Krisztus-Jézussal! Jézus-Krisztus egy kozmikus történéssorozat irányát jelzi, nem pedig azt, hogy Jézus=Krisztus! A jó nem rossz, a fehér nem fekete, az élet az nem halál!!!
A Jézus-Krisztus fogalom jelzi a "Jó" átalakulását (metamorfózis) "Rosszá"! A kereszt a "Jó" szellem halálát jelenti. Nem Jézus támad fel a "kereszthalállal", hanem Krisztus! Krisztus feltámadása után Krisztus-Jézus fogalom jelöli a további szellemi irányt, ami egyszer, ugyan úgy mint elözöleg, metamorfózis útján a kozmikus keresztböl Jézus-i planétakonstelláció lesz, azaz az említett öt planéta (Nap, Hold, Mars, Szaturnusz, Uránusz) konjunkciója! Ez a konjunkció a "Rossz" "halálát", és a "Jó" születését eredményezi. Javasolnám a következö két alkémiai ábra megtekintését: http://www.levity.com/alchemy/amclglr9.html
(A065. Engraving from I.C. H., Das Hermes Trimegists, Leipsig, 1782.)
vagy
http://www.levity.com/alchemy/amcl_eleazar.html
( EL01. Engraving 1 from Abraham Eleazar, Uraltes chymisches Werck.)
A kígyó nem azonos a sárkánnyal, hanem metamorfózis útján válik azzá! Ennek a két "iránynak" a folyamatossága egyben magába foglalja az idöt, tehát az örökkévalóságot. Volt, van, lesz! Ilyen kozmikus keresztböl "sugárzó" szellemmel "kötött szövetséget" Mózes a "Sínai Hegyen" az Ó-Szöv. legendája szerint.
In diesem Moment befinden sie sich auf halbem Wege zwischen den Götzen Ägyptens und dem Gott, der im Begriff steht sich ihnen am Sinai zu offenbaren.
Die Anbetung des Todes hat sich in die Anbetung des Lebens verwandelt.
-----A sínai kinyilatkoztatás
Ebben a pillanatban félúton találhatók az egyiptomi bálvány és Isten közt, ami fogalom kapcsolatban van a Sínai kinyilatkoztatással. A halál imádása átváltozott az élet imádására.(! ! !) --
Sok teológiai intézetnek küldtem el tanulmányomat elbírálás céljából! Sehonnan se kaptam durva elutasító választ, hanem megfelelö szakember hiányára, vagy "ezzel a témával nem szeretnénk foglalkozni", ill. "idö hiánya miatt" válasszal "oldották" meg ideiglenesen a probléma felvetését! Egy föpap (Ö személyesen is komoly végzettséggel rendelkezik a teológia "tudománya" terén!) arra kért, hogy amint lehet, forduljak tanulmányommal egy teológiai intézethez! A dékán és rektor urak viszont kényelmesebbnek tarják a "kezük mosását"!!!
Az alábbi teológiai intézetek kaptak hírt, megfelelö adatok kíséretében a tanulmányom elkészültéröl:
- Prof. Dr. Reinhold Bohlen (Rektor - Theologische Fakultät - Trier)
- Prof. Dr. Dr. Wolfgang Göbel (Dekan - Theologische Fakultät - Trier)
- Prof. Dr. Hubert Irsigler (Dekan - Theologische Fakultät - Freiburg)
- Prof. Dr. Lorenz Oberlinner (Theologische Fakultät - Freiburg)
- Prof. Dr. theol. Dr. phil. Bernd Willmes M.A. (Rektor - Theologische Fakultät - Fulda)
- Prof. Dr. Helmut Engel SJ (Rektor - Philosophisch-Theologische Hochschule - Frankfurt am Main)
- Prof. P. Dr. Karl Bopp (Rektor - Philosophisch-Theologische Hochschule der Salesianer Don Boscos Benediktbeuern)
- Prof. Dr. K.-H. Menke (Dekan - Theologische Fakultät - Bonn)
- Prof. Dr. Benedikt Kranemann (Dekan - Theologische Fakultät - Erfurt)
- Prof. Dr. Thomas Hausmanninger (Dekan - Theologische Fakultät - Augsburg)
- Prof. Dr. Markus Knapp (Dekan - Theologische Fakultät - Bochum)
- Prof. Dr. Sabine Demel (Dekan - Theologische Fakultät - Regensburg)
- Prof. Dr. Stephan Leimgruber (Dekan - Theologische Fakultät - München)
- Prof. Dr. Ottmar Fuchs (Dekan - Theologische Fakultät - Tübingen)
- Prof. Dr. Stephan Ernst (Dekan - Theologische Fakultät - Würzburg)
- Prof. Dr. Alois Schifferle (Dekan - Katholische Universität - Eichstätt - Ingolstadt)
- Prof. Dr. Hans Küng (Präsident - Stiftung Weltethos - Tübingen) (! ! !)
- Prof. Dr. Peter Sloterdijk (Rektor der Hochschule Karlsruhe)
- Prof. Dr. Thomas Kaufmann (Dekan - Theologische Fakultät - Göttingen)
- Prof. Dr. Christoph Schwöbel (Dekan - Theologische Fakultät - Heidelberg)
- Prof. Dr. theol. Heinz Ohme (Dekan - Theologische Fakultät - Humbold Universität - Berlin)
- Prof. Dr. Michael Bergunder (Theologische Fakultät - Heidelberg)
- Prof. Dr. Helmut Obst (Theologische Fakultät - Halle)
Meggyözödésem, hogy tanulmányom elsö izben helyesen tárja fel a vallások kozmikus kapcsolatát, a feltételezett történelmi Jézus születésének, keresztrefeszítésének idejét és "égi" vonzatát, ill. a "Betlehemi Csillag" magyarázatát!!!!
Ezután se fogom egy-két jött-ment fórumzaklatóval szemben befolyásolni hagyni magam, se most, se késöbb!!!