nem azt mdonta hogy muszály, csak meg van rá a lehetõség..., ergo + stratégiai lehetõség..., és még midnig nem érted, itt nem arról volt szó hogy egy alakulat ér oda egy idõben, ez már tényleg elsõ age off-ban is benne volt, hanem több külön alakulatnak is össze lehet hangolni az érkezési idejét rendesen ami elég pozitiv...
és hogy mirét jó ha egyszere érnek oda nagyából? gondolj bele, elbombázod enemy turretjeit és fél óra mulva mire odaérnek a tankjaid vigan újraépitett mindent...., dejó stratégia..., viszont ha pont akkor bombázod le mielött odaénrek és ahogy eltüntek már be is nyomulnak a tankok ugyanaz a támadás máris jóval nagyobbat üt...
az út kiszámolására meg annyit hogy ok akkor legyen diff egyenlet, azse egy olyan vészesen nagy wasistdas..., és aki ilyen szinten programozik mint ami egy iylen game megirásához szükséges nem hiszem hogy különösebben fennakadna rajta... (amugy az ált. isk. tényleg egy erõs sarkitás volt, de a lényeget tükrözi..., nem az elsz a elgnagyobb probléma hogy hogyan programozzák le...)