Én meg azt mondom, amit úgy látszik te nem értesz ( elbeszélünk egymás mellett ), hogy ne csak azt lehessen beállítani, hogy egy idõben érjenek oda, hanem azt is, hogy mondjuk hagyjunk 1 perc reagálási idõ az ellenfélnek, hogy a csapatait a támadás vélt helyére vezényelje, és üssünk rá a meggyengült pontokon.
Az egyszerre odaérésre meg azt mondtam, hogy nincs nagy különbség aközött, hogy a különbözõ egységek egy irányból mozognak, vagy esetleg különbözõ irányból érkeznek.
Én azt mondom, hogy lehessen megtervezni egy támadást idõskálán. A térképre lehessen egy olyan réteget feldobni ami áttetszõ és azon lehessen kijelölni célokat hozzárendelni támadó egységeket és lehessen beállítani egy idõ skálát. Pl 10 - 10 - 10 bombázó üssön le 3 üteget majd 20 mp múlva nyomuljanak be tankok támadást színlelve, majd 1 perc elteltével hátráljanak. Ekkor menjen ugyanaz a séma a bázis másik oldalán. Lehessen ilyen módon kimozgatni a mobil védelmet és ezáltal kevesebb egységgel, nagyobb hatékonysággal támadni. Ennyi. Az egyszerre odaérés, legyen akár 10 alakulat 10 irányból erre kevés.