Annyira nem rossz, de mivel skirmish nincs, sokat nem tudtam meg. Campaign baromira nem érdekelt soha RTS-ekben. Grafika OK és reális a gépigény. Úgy látom, nagyon lecsökkentették az egyes tierek közötti különbségeket, ami nem baj, csak ezzel szerintem elvész egy fontos hangulati elem. Én legalábbis imádtam, mikor nagynehezen kiszenvedtem a Monkeylordomat (ami ráadásul a legolcsóbb experimental), aztán az ledózerolta az ellenfél bázisát, ha nem tette meg az ellenlépéseket.
Persze ez volt a fõ oka, hogy a multi 95%-ban T1-T2 spam volt, néha pár T3 egységgel, itt meg talán sokkal jobban lehet majd techelni. Nagyon kéne egy skirmish demo teljesen unlockolt fajjal.
Remélem, az intelnek itt is kiemelt szerepe lesz. A fejlesztési fa egy jó koncepció, elõdbõl nagyon hiányoltam ezeket. A veterancy is jobb lett.