Én pont ugyanígy vagyok vele. Évekkel ezelõtt a megjelenéskor 2 alkalommal játszottam végig a játékot, mindkét alkalommal harcosként. Imádtam a nagy csatákat és élveztem a csatákban a háromszoros túlerõt az ellenfél javára. Úgy 1 hónapja a régi szép élmények újra átélése érdekében kezdtem el újra játszani, immár nehéz fokozaton. Ekkor ért kellemetlen csalódás. Az orkok irreális módon bitang szívósak, 2 talán 3 alkalommal is le kell küldeni õket a földre és hátbaszúrni, hogy meghaljanak, míg õk engem akár 2 jól irányzott ütéssel is képesek leteríteni.. A mesterséges intelligencia nagyon buta. Elõször azt hittem, hogy csak az orkok olyan buták, hogy nem veszik észre a közvetlenül elõttük zajló eseményeket is (pl. egy hordó becsapódását), de az emberek sem igazán reagálnak ésszerûen a körülöttük zajló eseményekre. Minden ellenség agya sötét mint az éjszaka, nehéz fokozaton irreálisan erõsek, de egyébként egy marha nagy élményt nyújtó játék. Az én tapasztalataim kizárólag a harcosra vonatkoznak. A mágus sosem érdekelt, lényegében az egyetlen varázslat amit használtam, az a gyógyítás volt. Jócskán megéri használni.
Szóval nehéz fokozaton harcossal nem éri meg próbálkozni, mert egyidõben négy ork elleni csatában nincs idõ minden orkot egyesével háromszor leküldeni földre és hátbaszúrni, míg te hátbaszúrok a földön fekvõt, a többiek ezalatt szétcsapkodnak.. A kedvencem negatívumom a mesterséges intelligenciában pont a kedvenc pozitív játékújítás mellett van: mikor elvágok egy kötelet, ami egy ládát vagy valami nagy tárgyat tart és az elkezd a levegõben jobbra-balra himbálózni, az ellenfél simán belesétál az útjába és meghal, mikor a tárgy belecsapódik a testébe. A terep interaktív felhasználhatósága rendkívüli újítást tartalmaz és játékélményt eredményez, de ez így sajnos összességében bénára sikeredett. :/ Egyébként én magam is kötelezõ úgymond klasszikus darabnak tartom a játékot.