2 (fõszáli)küldetéssel késõbb, egy 'frontosként' visszatértem ide és most már 70 halott felszerelésébõl kell kiválogatnom, hogy mit is hagyok itt - egy plusz csapatuk volt az õrség segítségére. :S
A fegyvereknél már az AUG-ok, HK416/20 és HK 417/16-ok dominálnak az ellenfeleknél: így kicsit több ideje marad a 3 mesterlövészemnek a célzásra, viszont ha elvétik, akkor nagy a baj - a Dragunov még mindig jó, mert "hozzászoktak" a karaktereim már a kezelésükhöz, így gyorsabban és pontosabban lõnek velük (és a viszonylagos megbízhatósága/tartóssága is jó érv mellette - Rico még él). (A SPAS-12 és az MP5SD6 meg egyre "gyorsabb" lesz az ellenféllel szemben. :D )
Nem hiába írja az egyik 'ötletnél' a program, hogy nem szabad siettetni a fõszál küldetéseit -> mert akkor tapasztalatlanok lesznek az embereink - ha 'rohanunk' - és úgy a végén már szinte lehetetlen lesz szembeszállni a többszörös túlerõvel.
Egyre fontosabb lesz a lövészek helyének gondos megválasztása is, hogy az ellenfélnek keljen a mi tûzvonalunkba mozognia és ne fordítva történjen ez - egy HK G36-al már 110 méteren van a fõ karakterem 50%-os találati valószínûsége - a fegyver "távcsövét" használva 125m-en - , 100-as lövésztudomány - és 53-as mesterlövész 'pont' - mellett, míg Flyer a HK 417/20-al "csak" 88 méterig tudja ugyan ezt 51-es lõ-tudománnyal -> az ellenfelek tudása is ez utóbbihoz közelít, csak még nincs a kezükben ilyen jó fegyver...
A tûzgyorsaságra is egyre jobban oda kell figyelni (a fegyverek "tartóssága" mellett, hogy ne kelljen 100+k $-t kiadni csere-fegyverekért, amíg az "eredetit" javítja - 3 napig - a boltos - nehéz fokozaton), mert az ellen számbeli túlereje 1-1 lerohanási kísérleténél végzetes is lehet, ha csak 1-2 csõbõl tudunk az ilyesmire reagálni -> a Dragunov-ot is azért kéne MSG-90A1-re cserélnem, mert picit gyorsabb nála (IMMORTAL v2.10 Mod) és 20(+20 - amit csak a boltból, vagy az ellenféltõl tudunk megszerezni, mert a mi embereink nem tudnak 2 20-as tárat összerag'szalagozni...) töltény fér a tárba a 10 helyett.
Most az Olajmezõt kéne felrobbantanom a tábornoknak (túl is terhelõdött a fõkar'im a sok 'Claymore'-tól, amit kapott erre a célra. Az elõzõ küldetés meg nevetséges volt az Outpost-on, mert mire lõállásba vittem az embereimet, addigra elhullott az NDF 2 csapatának zöme és csak a maradék 8 emberükre kellett lõni - a Mod nélküli alapjátékban erre a küldetésre másként emlékszem, ott megizzadtam már attól, hogy egyáltalán én életben maradjak (a védõk sokkal kevesebben voltak akkor). (A legnehezebb küldetésnek még mindig az NDF oldalon az Outpost elfoglalását tartom - legelõször nappal "akartam" ezt végrehajtani -> 20 másodperc után már 6 halottat számlált a csapatom... - , különösen akkor, ha az alapjáték középen, a 'teknõben' indítja a küldetést... legalább egy tucat, fedezékben álló mesterlövész orra elõtt úgy, hogy a fedezéket nyújtó romokig és a nagy sziklákig nincs idõ elfutni és ott is kószál féltucat járõr közben... = az egyetlen megoldás a legközelebbi állás lerohanása, miközben az ellenfelek 80%-nak céltáblái vagyunk - a romok/szikla fél napi mentés-visszatöltés után sikerült, további fél napot vett igénybe az egyik oldal "megtisztítása", hogy legalább meg lehessen indulni valamerre...)