A B5 története volna elõbb idõrendben, de ez, egy ilyen jellegû játéknál lényegtelen - szerintem.
Magyarországon sem foglalkoznak ezen 2 játékkal, mert a fejlesztõ/kiadó még a játékokban leledzõ, nem kevés számú bug-okkal sem tud/akar minden esetben foglalkozni. (Pl. a fekete képernyõ, ugye...)
A 7.62 is uo, mint a B5 - külsõre; beltartalmilag a 7.62-ben nincs egyértelmû oldalválasztás, hanem az adott küldetés - egyáltalán elvállalása és - megoldásának módja határozza ezt meg -> mindig kormány-oldalon kezdünk, azután, ahogy alakul...
A 7.62-ben nem lehet elmenekülni, amíg egy harcképes ellenfél is tartózkodik a pályán - nem kicsi nehezítés, fõleg az elején, amikor még egyedül, egy szál pendelyben kalandozunk!!!
Anno a B5-höz találtam - egész komoly, bár csak angol-nyelvû - leírásokat, míg a 7.62-höz nem, így én maradtam a B5-nél (+ IB v2.10), mert piszkosul felbosszantott a 7.62-ben az állandó, ide-oda utazás, az alig fizetõ munkákért - ha meg beütött a kánaán (pl. a Tormen-lány bandája rajtaütött a kormányoldali városon és lett vagy 30, szabadon rabolható hulla - Pause, mert a túlélõk is szorgosan gyûjtöget(né)nek ám), akkor meg alig tudok vmit is összeszedni, mert nincs helyem. Azaz, a B5-rõl sokat tudok, míg a 7.62-rõl szinte semmit sem a szakirodalom hiányában -> a B5-l tudok játszani, a 7.62-l meg nem... :(