A versenyelõny megtartásához a digitális korban gyorsan kell reagálniuk a vállalatoknak a kihívásokra, hiszen folyamatosan új technológiák jelennek meg a piacon. Mi arra törekszünk, hogy versenytársainkat megelõzve tudjunk megfelelni vásárlóink igényeinek. Mérnökeink azon fáradoznak, hogy ezeket az igényeket kielégítõ, eredeti és innovatív termékeket fejlesszenek, és olyan új technológiákat dolgozzanak ki, amelyekkel továbbra is elsõk maradhatunk a piacon.
Minden évben K+F tevékenységekbe fektetjük a kereskedelmi bevételünk 9 százalékát. Ez a befektetés 2006-ban elérte az 5,6 billió dél-koreai vont (6 milliárd dollár). 2007-re több mint 6,14 billió dél-koreai vont (6,6 milliárd dollár) különítettünk el az összes üzletág K+F költségvetésére, beleértve a félvezetõ és az LCD üzletágat is. Jelenleg olyan innovatív és egyedi nyomtatókon és egyéb termékeken dolgozunk, amelyek képesek megismételni a Bordeaux LCD TV 2006-os sikerét. Ezzel párhuzamosan folytatódik az eredeti, következõgenerációs technológiák beszerzése, amelyek az egész világon biztosítják számunkra az elsõ helyet az IT-szektorban. Célunk, hogy az iparágon belül a világon mindenütt élen járjunk a technológia fejlesztésében.