Erre céloztam, hogy egy DH-t nem lenne szabad összemérni egy Lost-al, vagy egy Threshold-al.
jó. és mivel mérjük össze? a dh-t, mondjuk. vagy a lostot.
Más mûfaj, más nézõközönség. Ugyan kisebb, de sokkal hûségesebb az utóbbi nézõközönsége.
nem, nem, nem. sorozat, sorozat. (ha valamivel, akkor a lost-tal összahasonlítható a threshold - ugyanis a lost sikere az elsõdleges oka, hogy megszületett a sorozat - illetve, hogy helyet kapott a képernyõn)
miért kisebb? van a dh-hoz hasonló sorozat, a sex, love and secrets és 1M-an nézték, le is vették 4 adás után. ennél nagyobb volt a threshold.
VISZON SW, ST és B5-rõl igen !!
épp ez a lényeg. rétegmûfaj, csoportosulnak a rajongók.
már megbocsáss, de az ST-filmek mikor voltak sikeresek igazán? (az utóbbiakra gondolok)
Szóval hosszútávon a scifi sokkal kifizetõdõbb lenne nekik
ez iszonyatosan nagy csõlátás. egy pármilliós sorozat sohasem lesz kifizetõdõbb, mint mondjuk a helyszínelõk vagy egy 16. évében járó law and order - csakis ha rétegszokásokat nézed. az nyilvánvaló, hogy egy ilyen sorozatot pl. dvd-n viszont több példányban adnak el.
miért?
a scifiknek sokkal kevesebb rajongójuk van, viszont rajongásuk mértéke sokkal nagyobb, mint a csi-rajongóké.
vagyis: SF: x nézõ * y rajongási fok , CSI: 5x nézõ * (de csak) y/20 rajongási fok.
nézni mindig többen fogják és most tévérõl beszélünk, tehát csak ez számít. (és ismétlem, ezt észrevették odakint és ezért szorult a scifi egy kábelcstornára, egy tematikus adóra) (dettó ez a helyzet a sportközvetítésekkel - ld. sport1. a nagy eseményeket (star wars - olimpia) mindenki megnézi. a kicsiket csak kevesen.