1.) A Lost szinte az összes napilapban hetekkel a bemutatás elõtt akár egészoldalas (!) reklámozva volt (én emlékszem, sztem ha elõveszel egyet vagy töröd a buksidat, akkor te is fogsz ). Az Invasion esetében 10-edekkora sem volt a felhajtás.
ember! te magyarországról beszélsz, én meg amerikáról.
idehaza 3 sorozatnak csaptak nagy reklámkampányt, ebbõl 2 a lost és az inv.
amrikáról beszéltem, amikor még nem volt ismert sorozat. a nulláról indulva sokkal többen harptak az invasion-re - csak épp ott hagyták késõbb. (ez nem jelet semmit a minõségre nézve)
(az pedig, csókolom, nyilvánvaló, hogy a tévé hevesebben promózza a hype-osabb sorozatot, de az inv. sem panaszkodhat a "látod a fényeket" kampánnyal)
2.) A Lost a nagy sikert a túlmisztifikált, semmitmondó, a nézõt állandóan kérdésekkel hagyó sztorijával és sok szereplõ flashback-es alapos bemutatásával érte el. Az Invasion-ben egy jól átgondolt, igaz nem túl bonyolult sztori van érdekfeszítõen, semmi szarkeveréssel elõadva.
egy dolog hogy vélekedsz a sorozatról, de azt felejtsd el. a sikert az egyik annak köszönheti, hogy érdekelte a nézõket, a másik meg kevésbé érdekelte.
(Azt hiszem ezután írkáltak internetes hírportálok cikkírói, hogy a sztori vége az lesz a szereplõk arra szigetre zuhantak le ahol Spielberg épp forgatta a Jurassic Park 4-et )
és? ja, hogy nekik elárulták a végét?:) nem légy nevetséges.
bevásárlóközpontos fagyit és egy eredeti olasz krémfagylaltot. Te melyiket választanád?
nem az ártól lesz valami finom. most vettem a family frosttól egy 800 forintos jégkrém mellé csapott ajándék almajégkrémet. és finom.