Ja, fejetlenség, de amit az autópályákkal/autóutakkal mûvelnek, az már kriminális
M0: tizenegypár éve nem épül meg, mert ez+az zsarolgat valakit (undrító)
M1: csak nekem tûnik úgy, hogy iszonyú sokat újítgatják??
M3: van benne 1-2 kanyar, amit piszkosul elszúrtak. A tervezõjét kellene ott télen 130-al körbezavarni. Egyszer majdcsak elér a határig is
M5: ezzel az autópályával teljesen meg vagyok elégedve. Minõségileg kivitelezésileg teljesen jó. Hosszra persze kevés, de egyszer talán ...
M7: hál isten felszedték a betonlapokat, olyan volt mintha vonatozna az ember. Egyszer talán majd megépül
Ugyabár van 2 fõútja kis hazánknak, a 4-es és a 6-os (halálutak !), amiket állítólag fejlesztgetni kezdtek. Eddig ugyebár azért nem, mert nem volt elég nagy rajtuk a forgalom ?!?
No és mi épül:
4-es autóút: Elkezdõdött talán 5-6 éve. Tavaly (elõtt?) átadásra került egy 3,6 Km-es 4 sávos szakasz Alertirsa után. Ha valakiben felmerült, hogy hova is tûntek az M7-esrõl a betonlapok, nos egyrésze ide. Idén az Abonyt elkerülõ szakaszt adták át, de csak 2 sávos. Szóval évi 1 Km-nél többet nem sikerült építeniük (nevetséges)
M6: jól tévedek, autópálya lesz, és nem autóút ?? Nem tom tévedek-e, de ha igen, akkor megkérdezném, hogy M4-es mégis miért nem lesz ??? Akinek van infója M6-os állapotáról, jöhet.
És mi az, ami abszolúte hiányzik ?????
Nos, az autópályákat összekötõ autópályák. Bp központtal koncentrikus köröket terveztek talán 100-150 Km-enként (talán kettõt?).
Végülis ha valaki Pécsrõl szeretne Kecskemétre menni, akkor miért kellene felmennie pesre, majd onnan le ??? (Persze lehet fõúton is, de az lassú, és veszélyes.)
Ezekrõl az összekötõ autópályákról még csak hírbõl sem hallani