-Szerintem egy benzines lexust nem nehéz 16 fölé kergetni nehézlábúaknak. Csak gondolom a szervízeseknek kínos lett volna ezt feszegetni. Ahogy egy 4l benzines bömbi sem jön ki 20l alatt ha tapossa valaki. Csak még 1-2 liter olaj is belemehet.
Hibás, kevésbé összerakott darabok sajnos minden márkánál elõfordulnak. Sajna igaz ez a Toyotára is. Tény, bömbikben-merdzsokba gyakoribb a kevésbé sikerült darab.
-Namost az eredeti témánál maradva. Urbánus legendák szerint egyes bömbiszériákat havonta kellett vinni a szervízbe, ahol meg is kapták a legujjabb szoftot...
- Elöször a német kutatóknak a botrányos vészfékrendszereket kellene gatyába rázniuk és csak után a csillagos eget célozgatniuk.
Pl. Nem csak ideális körülmények között kell mûködnie, hanem gyakorlatilag bárhol.
- Jó lenne végre 20 évre tervezett elektrónikákat látni. Azaz 20 évig hibamentesen, karbantartás nélkül kéne mûködnie (No mozgó alkatrészekre!!!).
- Másodszor mesterséges tájékozodás rohadt nehéz feladat. A kutatóknak csak addíg nagy az arcuk amíg a zsíros támogatási összegekért lobizznak. Addíg mindent megigérnek. De amikor a felelõsségre kerül a hangsúly. Azaz az elektronika idéz elõ egy balesetet akkör csönd és ...szag. Rossz idõben, hibásan felrobbanó légzsákok miatt eddíg is volt kártérítés, csak a civileknek kicsit nehezebb a bizonyítás.