Ha van rá gari, akkor mindenképp szervíz! Ha jönnek azzal, hogy:
1. Adatkábellel van a baj, s arra ugye nem vállalnak garanciát
2. A te álltalad vásárolt memókártya a szar
3. A te gépeddel van a baj, futtass víruskeresést[]
4. Nem hallottak még ilyen problémáról, nem is tudják javítani...
s társai hülye kifogások, akkor kezdj el pampogni, és fenyegess fogyasztóvédelemmel!
Ellenben ha nincs garid, sajnos nem biztos, hogy oda kéne vinned, ahol vetted [Vodafone], mert lehet, sokkal drágábban javítják, mint máshol! Bár erre nem vennék mérget, mert nem tudom, hol az olcsóbb, s azt sem, hogy mi a konkrét hibája telefonodnak!
Még egy ötlet, hátha!
Mi lenne, ha egy régebbi FW-t pakolnál rá? :) Talán megoldja a problémádat, és attól most eltekintek, hogy talán újjak fognak elõjönni!