Na látom felriadtál és megint kezded a baromságodat a hozzánemértéssel megkeverve!
Én ahova szoktam vinni(raly autókat készítenek fel versenyekre, Evo-kat és hasonló kalibrerû versenyautókat) ott nem csak 1 ablakból figyelem mit csinálnak, hanem ott állok az autó mellett és figyelem, beszélgetek a szerelõvel. Ezt csináltam amikor az Opel szervizben szervizeltettem az autót hiába hogy nem lett volna szabad, leszartam. Én fizetek én mondom meg mi lesz külömben viszem az autót máshova. Egyébként vittem is mert szart sem tudnak.
A Calibráról meg akkor alkoss véleményt, ha majd nem csak messzirõl ismered, látsz évente kettõt az utcán, azok is olyanok amilyenek....(mint minden autónál)Ülj be egy olyan turbósba vagy 2.5 V6-ba ami rendben van és biztos remegõ lábakkal szálsz ki. Én vinnélek, de letrottyantanád a lábad szárát úgyhogy megkíméllek ettõl.
Az enyém nincs tuningolva, gyári, az állapotáról pedig annyit hogy tökéletesen mûködik rajta minden, az összkerék is(csak segítségképpen: az országban 3-4, esetleg 5 olyan turbós összkerekes Calibra van aminek mûködik az összkereke. Egy tuning alapfeltétele pedig a teljes motorgenerál, szóval ne gondold hogy minden tuningolt Calibra szar, sõt.
Van egy piros összkerekes turbós magyarországon 300lóerõ minden tökéletes, motorikusan pár ezer kilométer van benne 4.4 alatt futja a 100-as sprintet. Hol vannak ehhez az uj autók?
Az olajról meg szerintem váltsál témát mert úgylátom max annyit tudsz róla hogy a motorba kell önteni, de szerintem még azt sem hogy hol azt meg végképp nem hogy milyet igen vagy nem.
Minden autóban van olyan ami szét van "ütve", de ebben szerepet játszik az olcsó olaj is(pld. az opel olaj). A kétütemû motoroknál van egy alap dolog: az olaj. Ha jó olajat használsz örökös. Ez igaz a 4T "motoroknál" is.