Tegnap menet közben váltás után hirtelen elfogyott az ereje az autónak, hiába nyomtam a gázt szinte alig ment. Nem dadogott, nem rángatott, csak nem volt ereje. Gyorsan kiálltam a kúthoz, szerencsére pont egy 50m-el előtte jelentkezett a hiba. Félreálltam, felpattintottam, hátha hallok vmi rendellenes zajt, de semmi. Kiss gázfröccsre is késve reagált/alig pörgött fel. Leállítottam, aztán kb. 1 perc múlva vagy talán még annyi se volt beindítottam, utána jó lett. Hát továbbmentem, de a továbbiakban már nem volt gond. Nem tudom mi lehet ez de ilyen már volt 1x tavaly nyáron, szintén váltás után, akkor is félreálltam, újraindítottam, és utána jó lett. Van valami tipp, hogy ezt mi okozhatja? Gyertyákat cseréltem kb fél éve ngk gyertyákra, mert előtte néha rángatott az autó, de azt a gyertya csere megoldotta. Nem hagyományos gázbowdenes a kocsi, hanem van egy kis potméter a -ha jól tudom- fojtószelepháznál, ami küldi a jelet a motorvezérlőnek. Nem tudom nem ott van-e esetleg valami gond, akár a potméter vagy esetleg maga a vezérlő kattan be időnként? Vagy lehet más jellegű a hiba és inkább üzemanyagrendszer/gyújtásrendszer? Tudom hogy nem lehet diagnózist mondani látatlanban egy leírás alapján, de "hátha" van vmi ilyen jellegű opelbetegség, és akkor tudom merre induljak...
Másik "apróság", hogy parkoláskor ahogy fordultam be, vmi elkezdett kattogni a kormánynál ha elkezdtem tekerni a kormányt. Szerintem vagy az irányjelző karjával van összefüggésben vagy rosszabb esetben a kormányzárral de nem tudom, megnézem ma, nehogy gebasz legyen.