Ma végre megvolt a vezérműszíj, ékszíj csere, hidrotőke csere, kompresszió mérés, vez. tengely szimeringek cseréje, motor+váltóolaj csere, valamint az olajteknő is le lett szedve, ki lett tisztítva, bár meglepően tiszta volt az egész, nagyon nagyon minimális olajsár volt benne. A vezérműtengely szimeringeknél folyt az olaj, főleg a szívósor oldalon. A motor lényegesen halkabban jár, de még mindig hallok egy kis kerepelést amikor kicsit jobban felpörgetem és motorfékkel lassítok vissza, bár a szerelő azt mondta, hogy 1-2 hét kell neki, hogy kicsit "bejáratódjon", hát meglátjuk, de legalább már tudom, hogy rendben van a motor. A kompresszió is jó volt, szóval minden okés, legalábbis az lenne, ha a lenne ne lenne... Pár napja áthaladva az egyik fekvőrendőrőn hallottam jobb hátulról vmi koppanást, most megemelve láttam, hogy a rugó gyakorlatilag eltört+a lengéscsillapító alja is. Jah és még egy "apróság", a főtengely ékszíjtárcsája elég ramaty állapotban van, cserélni kéne hamarosan.
Más: Atty, a nyakamat teszem rá, hogy múltkor láttam a verdádat csepelen, hazafele a K.L. utcában. :) Sötét metálzöld b vectra kombi, a twin spoke felnikkel és karbonozott motorháztetővel. Nagyon baba!