"...szóval nem sok mindenre emlékszik, meg ugye egyikünk sem úgy autózik, hogy folyamatosan a sebességmérőt nézi, ezért pl fingja sincs arról sem h mennyivel mehetett..."nem túl gyorsan"...
ami biztos, az az h az IKEA mögül jött, a Nagy Lajosra kanyarodtak rá balra...
a többit chat-foszlányokból legózom össze: a mellette lévő autó "sávot tévesztett" (értsd: átvágódott elé), ezért Robi jobbra húzódott, és próbálta kívülről, gázzal megoldani, mert attól tartott, hogy ha fékez és megpördül, az szarabbul sült volna el. A fentebb írt körülmények miatt nem jött össze a matek, és kicsúsztak, kivittek egy oszlopot a járda szélén. Az ütközés és a kanyar együtt megpördítette az autót, és a következő (40-50 cm átmérőjű) oszlop fogta meg őket, vezetőoldal B-oszlopot betolva az utastérbe.
....
...
elnézve a fotókat, és összehasonlítva az én autóm kb 1 évvel ezelőtti hasonló esetével, én azt gyanítom, hogy kb 70-nel vitték ki az első oszlopot, ami kb hasonlóan helyre tette az autó elejét, mint anno az exemet is...majd a második oszlophoz a pörgés-csúszás után már "csak" kb 35-45-tel érkeztek...
....Évek óta megvolt már neki a hawk, napi használatban...párszor járt velünk Kakucson, és aki látta már vezetni, tudhatja, hogy azért értett ahhoz, hogy fogja meg, driftelgetett is módjával a pályán... Szóval én egészen biztos vagyok abban, hogy a lehető legtöbb tőle telhetőt megtette azért, hogy mentse a helyzetet...! "