A Subaru STI részlege egy jó és egy rossz hírt közölt a közelmúltban. A jó hír, hogy készítenek egy speciális kiadást az Impreza WRX STI-bõl, a rossz pedig, hogy nem elég, hogy csak 300 darab készült, mindegyiket Japánban fogják értékesíteni - ami persze szigorúbban véve a japánoknak nem is olyan rossz hír.
Az S206-nak elnevezett modell mélyebbre nyúló elsõ spoilert, új hûtõmaszkot, új küszöböket és átformált hátsó lökhárítót visel a jobb aerodinamika és a jó megkülönböztethetõség végett. Belül bõrözött kormány, piros biztonsági öves Recaro ülések és STI motorindító gomb jelenti a különbséget az alap kiadástól.
A vezetési élmény növelését Bilstein lengéscsillapítók, STI rugókészlet, flexibilis toronymerevítõ és hátsó merevítés és külön ehhez a modellhez gyártott BBS felnik segítik.
A feltöltött motort a dugattyúk, hajtókarok és a fõtengely súlyelosztásának optimalizálásával tették még pörgõsebbé, de ez még nem minden: twin-scroll turbót, komolyabb kipufogórendszert és újraprogramozott ECU-t is adtak a kétliteres erõforrásnak, ami így 320 lóerõt és 431 Nm-t teljesít. A Subaru állítása szerint alsó és közép tartományban is bõséges nyomaték áll rendelkezésre.
Itt még nem ért véget a történet, ugyanis a limitált kiadás limitált kiadása is megjelenik, amit a Nürburgringen rendezett 24 órás versenyen aratott fényes gyõzelmük inspirált. Ez a karbon tetõvel és hátsó spoilerrel, piros ajtónyitókkal és Nürburgring Challenge matricával felszerelt változat 100 példányban lenne elérhetõ, ha nem lenne már az összes rég lefoglalva a japán fanok által.