A BKV-hoz pénz és pénz... már eddig is rengeteget költöttek rá, és milyen? Rugalmatlan, lassú, kényelmetlen, fertõzésveszélyes (vagy csak símán undorító, amikor megfogom a zsírtól csöpögõ fogantyúkat?) stb.
Ha csinálnánk egy olyan BKV-t, ami olyan gyors, rugalmas, kényelmes, mint a személyautó, akkor tul.képpen csináltunk egy személyautó változatot, csak éppen sokszoros áron.
A cikkben szereplõ kiautó-motorbicikli egyik nagy elõnye, hogy lefedi azt a közlekedési szükségletet, amit a magányos (egyedül) autózók jelentenek, egy szál aktatáskával. A közlekedéséhez sokkal keskenyebb sáv elegendõ mint egy autóhoz, a parkoláshoz pedig sokkal kisebb hely, de ezt mindenki látja.
Az elterjedését illetõen nekem is vannak kétségeim. Egyfelõl az ára (hogy második-harmadik "autó" legyen a családban), másfelõl az emberek szokásai, attitûdjei. Az USA-ban sem igazán terjednek az európai méretû autók ha jól tudom