A budapesti közlekedés egy katasztrófa, sõt annál is rosszabb. Közekedési holokauszt - hátha így felfigyel rá valaki. Demszkyt már rég kerékbe kellett volna törni, és korrupt, rotható testrészeit Magyarország négy sarkában közszemlére tenni. Hogy okuljanak belõle egyéb városok polg.mesterei is.
Ez volt a bevezetõ, és most mondom a lényeget.
A bp.-i közlekedés rákfenéje:
- nincs még kiépülve az M0, az elkerülõ útpályarendszer
- az utak szûk keresztmetszete. ezeket az utakat ugye a 19. századvég igényeire tervezték, lovas kocsikra, és villamos kezdeményekre.
Mit lehetne tenni?
Majd megmondja az Epikurosz bácsi:
1.) A számítástechnikát mi a fészkes francba találták ki? azért, hogy Demszky pornóképeket nézzen az interneten? válasz: NEM, NEM, SOHA!
A számtech segítségével OPTIMALIZÁLNI lehetne Bp. közlekedését, és ez nem is kerülne olyan sokba.
1.a.) Több közlekedési jelzõlámpát kell kiépíteni, és az összest hálózatba, neurális hálózatba kell kötni. Mesterséges intelligencia.
Majd ülne ott mögötte a Kempelen Farkas is.
Az útkeresztezõdéseket intelligens érzékelõkkel kell ellátni. A kocsid már elõre tudja, hogy hol lehet jobbra-balra kanyarodni, hol van egyirányú út, zsákutca stb.
A mostani GPS rendszerek ezt nem tudják. Még az iGo sem tökéletes ilyen téren, de hát egy statikus, nem azonnal frissülõ rendszertõl mit vár el az ember.
Hoppá! Kimondtam a második varázszsót: GPS.
Még egyszer mondom, l a s s a n, hogy mindenki értse: a mûholdak sem azért vannak, hogy a segítségükkel Demszkí pornót nézzen a kábeltévén, hanem fõleg ilyen célokra.
Sürgõsen meg kell építeni, nem csak az M4-et, hanem az M5-öt is, mármint metróban.
Kell egy körmetró, amely valahol a külvárosoknál körülmegy a teljes Budapesten.
A vonatos megoldás nem müxik, ahhoz túl gagyi.
Hogy honnan lesz erre pénz? Majd lízingel Fletó az EU-tól. Amúgy is, beruházásokról beszélt. Igen.