Amúgy talán nem nagy spoiler, ha összeírom a különbségeket:
- a feketével a zöld és a piros gremlinjeid erõsödnek, a feketével a másik kettõ (ott fejleszthetsz, ahol a várat is fejlesztheted)
- teljesen más dizájnú várat tudsz összerakni. A vörössel amolyan palota fíling, a feketével szadómazó kastély
- menet közben ugyebár nem csak Gnarl, hanem a csajod is beszél hozzád. Itt értelemszerûen más szövegeket kapsz. Az erkölcsi dilemák esetében is Velvet nyilván a rosszra sarkall a vöri meg a jóra.
- a játék legvégén más videókat kapsz. Az összes befejezõ videórészletet (van vagy 10 és mindegyik lejátszásához valamilyen kritériumnak kell megfelelni) meg lehet szerintem találni a jutúbon
- a játék végkifejlete szerintem elég hülyén jön ki Velvettel, de ezt nem spoilerezem inkább :)
Ennyi, végül is szerintem annyira nem jelentõs különbségek, de ha ezekért megéri újra nekifutni, akkor hajrá.
Amúgy még tegnap sikerült raising hell kompatibilis mentéseket szereznem és végig is vittem 3 új helyszínt az 5bõl és szerintem zseniális. Tele van minijátékokkal és sokkal összetettebb "feladványokból" áll, mint elõtte bármelyik világ. Remélem egy evolúció része volt és a kettõ legalább olyan szintû lesz, mint a raising hell és nem arról van szó, hogy egy rövidke DLChez sikerült összeszedniük ennyi zseniális ötletet de egy fullos új részhez már nem fog, mert azért aki játszott a 2 demóval az látta, hogy olyan eget rengetõ különbségek nincsenek a játékmenetben, szóval a sztorin múlik az új rész sorsa.
Ja és még az is nagyon tetszett benne, hogy úgy éreztem, hogy itt már teljesen elszabadult a készítõk fantáziája, nagyon agyament dolgok vannak benne.
Szóval melegen ajánlom mindenkinek a Raising Hellt is. Aki végig tudta vinni az alapjátékot annak nem hinném, hogy nehézséget okozna, szerintem egy délután alatt végigvihetõ, csak nekem ma nem volt sok idõm rá, de ha véletlenül a maradék két világ (a törpös és a sivatag vannak hátra) sz*r lenne és lerontaná az összképet azt jelzem majd itt... :)