Nem is kimondottan a t6-ra értem,hanem a kategóriájára,egy a8 v. 7-es bmw-is pénztemetõ 5 éves kora után.Igényes bonyolult technika,ahol a gyár számol azzal,hogy a vevõréteg bírja a számlákat.Megvenni ezért könnyû,megválni tõle míndíg nagy bukta,és ha nem akar valaki egy lógó belü luxusautóval járni /nálunk gyakori látvány/,lehet rámerni a pénzt rendesen.
Különösen kényes egy turbó benzines,még akkor is ha a tulajok tudják hogy hidegen finoman,autópályán nem leállít rögtön stb.a váltó kiváltképp problémás.
Persze erre a gazdag cégvezetõ,aki újonann megvette,nagyívben tesz,beletapos 4 év alatt 200000-et,mikor jönnek a problémák eladja,/a cég elbírja/ a magyar nepper kivikszantja,óra vissza 80000-re,aztán mehet a használtautóra!
A futómûvét is ugyanúgy szidják,mint a váltóját,a fogyasztásról nem is beszélve.Akinek megér a presztizs ennyit,az vegyen ilyet,nekem csak akkor kéne ha újban is lazán megengedhetem magamnak,és pár év után jöhet az új.Igaz akkor is dízelt vennék,és nem turbó benzinest ami inkább egy wrx-be való,és nem egy luxusautóba.