:-D Alapból én is angol-magyar játékokban gondolkodom, de végül se magyar, se angol nem lesz :P Pedig MMFnel ez tényleg nem idõ kérdése. Ha már kitalálom, akkor a megvalósítás nem probléma.
Minden játékkészítési tervet támogatok. Még akkor is, ha NESes és Mohás is, bár az nem tudom, mit jelent. :) A gauntlet nemismerése gondoltam bûn lehet, ezért azonnal rá is kerestem wikin... Vannak hiányosságaim, de pótlom :-)
Tuti, hogy kis igyekezettel elképesztõ jó játékokat lehetne készíteni. Nemcsak olyat, ami pár percig fun, hanem amin generációk nõhetnek föl (ez talán túlzás, de semmiképp nem becsülném le MMF erejét). Rám pl nagy hatással volt egy KnP-s (MMF-elõd) játék, ami asszem sokban járult hozzá ahhoz, hogy programozást tanuljak.
Nekem sincs csõ látásaom, tudom, hogy van élet a kalandjátékokon túl is. Amúgy elég régen játszottam már, ettõl olyan vagyok, mint egy öregember, de ezzel nem kell törõdni. :-/
ww2-es játék valóban csak egy engine, ennek ellenére így is hosszabbbra sikerült, mint az én játékjaimnak 99 százaléka. Mit jelent az, hogy kontrás? Nagyon izgalmas szakszónak tûnik. =)
rájöhettem volna, hogy mmf2-t használsz a sok alfa csenölbõl, amik elég jó alapot adtak szellemekhez. Amúgy nem tudod, hogy eredeti 1.5ös MMF fejleszthetõ-e 2-esre ingyen (vagy legalábbis olcsón)? Ugyanis - és ez egész jó reklám lenne az MMF-nek . az MMF az egyetlen progi, amiért pénzt is fizettem!
Nagyon örülnénk a forrásnak! Köszönjük! Viszonoznám saját játékkal, de sztem még nem készült olyan, ami méltó lenne bemutatásra... Bár öcsém csinált egy mókásat, szerintem szivesen megosztaná.