városban gyakran 70-80 (sajnos ijjen xarrul vannak beállítva a lámpák, szinte minden városban)
Persze lehet fogni sokmindenre hogy miért bûnözöl folyamatosan (hogy is van az a vicc, hogy mit mond a cigány mikor megkérdezi tõle a rendõr, hogy "Asztán miért lopott?" Válasz: "Mer sötéét vóót." :D), de a városban 80 egy kissé durva.
Bár annyira nem, hogy potenciálisan azok közé kerülj akiktõl elvetetném a kocsit, ugyanis 50-nél 90-et írtam. Ha zsernyák elkap azt tudod, hogy jogsid pár évre pápá, ha gyerkõc / nagymama kilép eléd akkor meg féktávod vége majd valahol a közért elõtt lesz.
egyjegyû számú fõúton én 95 körül szoktam menni (+-10%-ba benne van) ha lehet(ne, de mivel útfelújítás 60 kmh, meg IFA 50 rendszeres, ezért ez igen ritka)
autópálya ... na ott megyek.
Aki ment a régi M7-esen az tudja, hogy az M csak azt jelenti hogy min. 4 sáv + leálló, nem azt hogy Hungaroring minõségû út. M5-ön szoktam járni, eddig talán azt az ország legjobb autópályája, de pölö az M3-ason van egypár olyan szakasz ahol õszi/száraz téli idõben (nem 4 kerék vezérlésû kocsival) 180-200-al garantálom a koporsót
Ja, és ahogy Sadist (#393) írja, én sem tartom elfogadhatónak, hogy csak mert csóringerebb valaki, azért egy bömbis megölheti (ugyanis #399 nem az számít egy ütközésnél, hogy a gyorshajtó/vétkes milyen kocsival ment, hanem az hogy az ártatlan mivel "fogadta" a becsapódást)
Ráadásul ütközésnél a nagyobb tömegû autó az amelyikben nagyobb a túlélési esély, szóval egy 1,5-2 tonnás kocsival (BMW, Skorpi) túléled, a 850 kg-os kiskocsival (Buzuki, kisOpel) meg nem. Egyszerû fizika, lendületmegmaradás törvénye.
#398: Vezetés közben nem parázom, mert minek? Egyszerûen ésszel megyek.
Úgyszintén, és pontosan ezt kellene mindenkinek tenni. Se nem parázva a kormányt szorongatva, se nem túl lazán kormányt lábbal tartva másfele figyelve ...