Persze, egy olyan embernek aki tapasztalatlan e-téren.
Másrészt egy gyártó sem gyárt 5 féle riasztót, de még kettõt se. Egyfélét gyárt, és azt különbözõ perifériákkal, szenzoros kiszereléssel látja el. Ettõl még azonban a kiiktatása, hatástalanítása ugyanaz a feladat marad.
És aki el akar lopni egy autót, az igenis felkészül annyira, hogy tudja mihez nyújon hozzá, ha egyszer oda kerül a sor.
Talán ha nem lopnának ennyi autót, akkor jogos lenne, hogy ennyire alábecsülitek õket, de így...
Mindegy, a legjobb védelem, ami egyedi. Amit nem kapsz meg boltban, meg a lopó se. Gyújtás, benzinpumpa stb megszakítása, a lehetõ legegyszerûbb módon egy relével, meg egy kapcsolóval. Mindkettõt (és a szakítási pontot is) úgy eldugni, hogy jó sok keresgélésbe, bontásba kerüljön kiiktatni, megtalálni.
Vagy: Hatásos lehet egy egyéni lezáró szerkezet is. Én csináltam ilyet, még 2 éve :) A pedál lezárást választottam, csináltam egy béklyót edzett TH2379-bõl, amit ha összecsukok, megfogja, és feltámasztja a pedálokat. Keresztben át tudok dugni egy régi fajta, elzett félhengerzárat. A félhengerzár reteszeli, majd a hengerzárban a kulcsot elfordítva maga is reteszelõdik kihúzás ellen. Szétütés ellen 3db 10-es illesztõszeg véd, flex nem viszi az edzett cuccot, a hengerzár pedig lefelé néz, felülrõl zárt az ürege, szal még savat sem önthet bele :) Megütni, megfúrni nem tudja, nem fér hozzá, alatta nincs annyi hely. Kulcs nélkül nem nyitja ki. Meg én se :DD