Volt egy pár dolog, ami kifejezetten bosszantott. Motogp 2-ben bazi nagy ütközéseknél sem estek el a versenyzõk. A motogp 3-ban már kisebb ütközésektõl is elestek, de 90%-ban a játékos esik el és nem a számítógép. A számítógép irányította versenyzõk nem figyelnek a másikra, és még ha kis sebességkülönbséggel is de rendszeresen nekimennek a játékosnak. Legend szinten válik botrányossá a dolog, mert szorosabb a verseny. Esõs idõben, ha nem sikerül több másodperces távolságra elugrani a csapattól, akkor általában valamelyik kanyarban utolérhet valamelyik szgépversenyzõ, és rendszeresen kicsit meglök hátulról. Szinte biztos az esés. Csak száraz pályán lehet némi motogp-s elõzgetésekbe bonyolódni, mert ott kisebb eséllyel esik el az ember ha a szgép belerongyol hátulról egy Rossi féle kifékezõs elõzésben. Mondjuk kiszámíthatóan hülye a szgép, de a játékélményt drasztikusan rontja a szgép figyelmetlensége. És persze megteheti, mert 90%-ban nem a computer esik el.
Az ember meg tépi a haját a baromarcú programozó miatt, hogy miért nem tud normális AI-t írni egy nem túl bonyolult játékhoz. Lehet hogy nem néztek elég motogp futamot a srácok... Amit néha produkál a szgép, olyanra nem nagyon van példa a valódi versenyeken.