Veled van a gond. Egyszerûen túl sokat vártál a filmtõl. Más hozzállással meg elvárásokkal kell megnézni egy ilyen filmet. Persze hogy über félelmetesre van beállítva. Ez is a marketing kampány része. Sok filmnél a reklámköltségek megközelítik az elkészítés költségeit.
Anno az Átok-nál is így volt. Az elsõ rész trélere alapján mindenki azt hitte, hogy úgy fog kijönni a moziból, mintha megmártózott volna a nirvánában.
Meg azt gondolták, hogy a jegy mellé ingyen szívgyógyszert fognak osztogatni a rázósabb részekhez. De ehelyett kaptak egy klisékkel teletûzdelt unalmas mozit a képükbe.
Ma már nem nagyon tudnak újat mutatni a vásznon, mert a pszihológiai riogatástól a felpörgetett trancsírozós eksön-ig mindent felhasználtak már.
Úgyhogy megszoktuk az ilyet. Az Sziklák szeme féle filmektõl meg még kevesebbet kell várni, mert a sok aluliskolázott genetikai selejt - akik abban a filmben játsszák a mumust - nem fognak tudni túl változatos szórakozásról gondoskodni, csak legfeljebb arról, hogy megdugják, megölik és megeszik az áldozatokat.