Sztem ilyen idõs autóknál a kasztnit érdemes csak nézni, hogy milyen állapotban van, mert azzal lehet a legnagyobbakat szívni. Ha van egy jó kasztnid, akkor abba össze lehet legózni egy jó mûszaki állapotú motort, futómûvet, féket. Fordítva is meg lehet csinálni, csak sztem egy fullos karosszéria felújítás és festés lényegesen többe kerül mint a mechanikai dolgok felújítása.
Én pl. a fordomba 30-ért vettem majdnem komplett motort, gyújtáselosztó, generátor, hûtõ és csövek kellettek hozzá, de azok megvoltak az elõzõ motorból. Váltó volt 15e, az új váltóhoz való kardán 9e, elektronikus gyújtás 7e, és valószínûleg most veszek komplett K-Jet-es injektor szettet 25-ért, a fékrendszer felújítása és átalakítása (elõlre hûtött tárcsa és hátul a dobfék helyett tárcsafék átalakítás) is kijön 50 körül. Ez így nagyjából 130e Ft, ehhez képest egy fullos kasztnizás festéssel együtt nem áll meg 200 alatt (márkatársak elmondása alapján). Gondolom egy bogár esetében is kb. ilyen árak vannak.