Nekem egy Honda NSR 125 R em van. Ezt azért szögezném le az elején mert az általad felsorolt 3 motorból ezt ismerem a legjobban. Akkor kezdem is ezzel. Az enyém egy 96 os gyártmány. Mostanában sajnos elég sok gond volt vele de ez betudható a korának. Sajnos tönkrement a feszültség szabályzó és emiatt nem töltött az aksi... Tavaly meg a fõtengely szimeringem szállt el... De ezektõl eltekintve (már megjavítottam) a motor teljesen megbzható volt elötte és utána is. Kezes járgány, még megcsúszás elõtt érzed hogy nem jól csináltál valamit, így még idõben tudsz korigálni. (nagyon sok motor gondol egyet és már a földön vagy) Én amatõr versenyen is indultam vele a hungaroringen pannóniaringen. Kanyarsebessége qva jó, simán verem a kanyarban az 1000-es 600-as gépeket. (persze kigyorsításnál elmennek). Kényelmes és van hozzá alkatrész dögivel mind gyári , mind utángyártott. Méghozzá jó áron. Végsebessége 160 körül van. (de az huzamosabb ideig már rázós)
Yamaha TZR 125:
Ezzel volt alkalmam menni már mert haveromnak ilyenje van. Ez is nagyon jó moci, bár ezzel pályán nem mentem, de a srác szerint nem rossz ott se. Gyorsulásra teljesen ugyanaz mint az NSR. (leteszteltük a készülõ autópályán :) ) Ehhez is van dögivel alkatrész...(olcsón)
Aprillia RS 125:
Ezzel is mentem már de csak pár kört egy parkolóban. Annyit tudok mondani hogy erõsebb a másik kettõnél, jobban versenyre van hegyezve, de rohadt kényelmetlen... A másik hátrány hogy szerintem nem annyira megbízható mint a yamaha meg a honda. És az alkatrész rohadt drága.
Összegzésül: a honda és yamaha okos válsztás fõleg ha viszonylag kezdõ motoros vagy. A honda és a yamaha olcsóbb is az aprilliánál. Viszont az aprillia egy kicsit erõsebb a másik kettõnél, de nem annyival amennyivel drágább és amennyivel többet fogsz költeni rá késõbb.