"Még mindig nem nézted meg kinek válaszoltam. Majd azután oktass ki, köszönöm"
Teljesen mindegy kinek válaszoltál. Pontatlan dolgot állítottál.
Mind addig nem tud objektumorientált programozásba (ami egy komplex dolog) fogni, míg az objektum részeit (változók és függvények/metódusok/eljárások) nem ismeri. Vajon miért tanítják elõször a sima C-t és utána a C++-t? Miért tanítanak elõször Pascal-t és utána Delphi-t/Object Pascalt? Miért kezdik el a gyerekeknél a Logót (ami nem éppen objektumorientált nyelv)? Mert ennek is megvan az oktatási metódusa (ami megtanulható a 'Számítástechnika oktatása' vagy a 'Programozás módszertani alapjai' és hasonló nevû órákon a tanárképzõ karokon/szakirányokon/stb...).
"Anno, amikor én tanultam programozni,"
Homelab (házilag összerakva), C64 (iskolában C+4)... Azok voltak a szép idõk...
"A hálózatok, majd a web megjelenése jócskán kirántotta az ember alól a talajt"
Ehhez hozzátenném a PC elterjedését, a Windows és hasonló látszólag "könnyen kezelhetõ" operációs rendszerek és eszközök megjelenését.
Ez egyrészt jó, mert sok ember számára teszi lehetõvé az információk cseréjét; másrészt rossz, mert a "könnyen kezelhetõség" magában hordozza a "két-három kattintásból webmester/programozó/grafikus" lehetõségét is (kár, hogy a mai fiatal nemzedék már ebbe az utóbbi miliõbe született bele).